زمان برگزاري آزمون استخدامي دستگاههاي اجرايي و دانشگاه هاي علوم پزشكي

آگهي هاي استخدام علوم پزشكي ، استخدام هاي علوم پزشكي , جديدترين اگهي هاي استخدام علوم پزشكي,جذب نيرو در علوم پزشكي

زمان برگزاري آزمون استخدامي دستگاههاي اجرايي و دانشگاه هاي علوم پزشكي

۲۸۵ بازديد

خبرگزاري ميزان: مشاور عالي سازمان سنجش كشور گفت: مقرر شده آزمون استخدامي دستگاه هاي اجرايي هم زمان با برگزاري آزمون جذب نيرو براي دانشگاه هاي علوم پزشكي كشور برگزار شود.
حسين توكلي در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاري ميزان گفت: بعد از تغيير و تحولاتي كه در زمان برگزاري آزمون استخدامي اعمال شد، زمان جديد برپايي اين آزمون را اعلام كرديم.
وي افزود: آزمون استخدامي دستگاه هاي دولتي در روز جمعه ۲۱ آبان ماه برگزار خواهد شد و كليه داوطلبان در اين روز با يكديگر به رقابت مي پردازند.
مشاور عالي سازمان سنجش كشور در خصوص زمان برگزاري آزمون استخدامي آموزش و پرورش خاطرنشان كرد: پيشنهاد ما به مسئولان وزارت آموزش و پرورش اين بوده كه آزمون استخدامي خود را هم زمان با برپايي آزمون استخدامي دستگاه هاي دولتي و دانشگاه هاي علوم پزشكي برگزار كنند.
توكلي ادامه داد: مسئولان وزارت آموزش و پرورش براي اعلام زمان آزمون استخدامي خود در حال بررسي هاي بيشتر هستند و قرار شده زمان مد نظر خود را به سازمان سنجش كشور اطلاع دهند.
وي با اشاره به جذب ۱۰ هزار معلم پيماني در آموزش و پرورش تصريح كرد: با توجه به اينكه قرار است ۱۰ هزار معلم پيماني در سراسر كشور جذب وزارت آموزش و پرورش شوند برگزاري اين آزمون از دشواري هايي برخوردار خواهد بود اما اين آمادگي را داريم كه سه آزمون استخدامي را هم زمان با هم در سراسر كشور برگزار كنيم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.