آرشیو شهریور ماه 1395

آگهي هاي استخدام علوم پزشكي ، استخدام هاي علوم پزشكي , جديدترين اگهي هاي استخدام علوم پزشكي,جذب نيرو در علوم پزشكي

زمان برگزاري آزمون استخدامي دستگاههاي اجرايي و دانشگاه هاي علوم پزشكي

۲۸۵ بازديد

خبرگزاري ميزان: مشاور عالي سازمان سنجش كشور گفت: مقرر شده آزمون استخدامي دستگاه هاي اجرايي هم زمان با برگزاري آزمون جذب نيرو براي دانشگاه هاي علوم پزشكي كشور برگزار شود.
حسين توكلي در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاري ميزان گفت: بعد از تغيير و تحولاتي كه در زمان برگزاري آزمون استخدامي اعمال شد، زمان جديد برپايي اين آزمون را اعلام كرديم.
وي افزود: آزمون استخدامي دستگاه هاي دولتي در روز جمعه ۲۱ آبان ماه برگزار خواهد شد و كليه داوطلبان در اين روز با يكديگر به رقابت مي پردازند.
مشاور عالي سازمان سنجش كشور در خصوص زمان برگزاري آزمون استخدامي آموزش و پرورش خاطرنشان كرد: پيشنهاد ما به مسئولان وزارت آموزش و پرورش اين بوده كه آزمون استخدامي خود را هم زمان با برپايي آزمون استخدامي دستگاه هاي دولتي و دانشگاه هاي علوم پزشكي برگزار كنند.
توكلي ادامه داد: مسئولان وزارت آموزش و پرورش براي اعلام زمان آزمون استخدامي خود در حال بررسي هاي بيشتر هستند و قرار شده زمان مد نظر خود را به سازمان سنجش كشور اطلاع دهند.
وي با اشاره به جذب ۱۰ هزار معلم پيماني در آموزش و پرورش تصريح كرد: با توجه به اينكه قرار است ۱۰ هزار معلم پيماني در سراسر كشور جذب وزارت آموزش و پرورش شوند برگزاري اين آزمون از دشواري هايي برخوردار خواهد بود اما اين آمادگي را داريم كه سه آزمون استخدامي را هم زمان با هم در سراسر كشور برگزار كنيم.